Puzzle klasyczne oraz puzzle magnetyczne. Gadżet, który kusi, by choć przez kilka lub kilkanaście minut poświęcić mu wyłączną uwagę. To gwarantuje, że przekaz reklamowy zawarty na puzzlach zapadnie klientowi w pamięć na dużo dłużej niż kilka chwil.
Przykłady zastosowania puzzli w reklamie:
upominek dla klientów, kontrahentów lub dla pracowników
gadżet reklamowy na imprezy targowe, eventy itp.
element akcji promocyjnych
dodatek do gazet, czasopism, produktów itp.
element programów lojalnościowych (kolekcjonowanie kolejnych części układanki)
Proponujemy puzzle w pudełkach, jak i pakowane na płasko w folię oraz wsypane luzem do woreczka.
Standardowe formaty puzzli:
A3, 120 elementów
A3, 15 elementów
32×23 cm, 30 elementów
tektura 1,9 mm + papier kreda 150g błysk
druk 4+0 CMYK + folia błysk jednostronnie
opakowanie: pudełko, tektura falista, druk 4+0 CMYK + folia błysk
Standardowe formaty układanek:
110×140 mm, 16 elementów
145×210 mm, 30 elementów
druk full kolor CMYK na papierze kredowym, zabezpieczonym foliowaniem błyszczącym
spód – folia magnetyczna 0,4 mm
ułożone na płasko na tekturce
zapakowane w zaklejany woreczek PP
nakład minimalny – 100 szt.
TA STRONA UŻYWA COOKIES Info
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.